Hamile Modası 🎈

Hamile Modası 🎈 O da ne?

IMG_20170203_114128_282

Hiç öyle fiyakalı bir başlık olduğuna bakmayın, moda dediğime 🙈 Beklentiniz çok olmasın sadece o kadar çok soru aldım ve alıyorum ki kıyafetlerimle ilgili lütfen paylaşın diye, ben de yazmak istedim.

Öncelikle insanda hamile olduğunu öğrendiği andan itibaren değişik bir psikoloji oluşuyor. İyi anlamda bahsediyorum. Öğrendiğin anda sanki karnın çıkıyor, hamile moduna doğrudan giriş yapıyorsun 😊 Henüz 11-12 haftalık hamilelerden ‘hamile kıyafetlerinizi nereden alıyorsunuz? ‘ diye sorular geliyor 🙈 ben de o psokolojiye girdim ama sonra hemen çıktım hamile koleksiyonlarını görünce 😜

İlk 3 ay hiç kilo almadım ben, bulantim vs. de hiç  olmadı, ama değişik bir şişkinlik oluyor sanki. Üç ay kıyafet değiştirecek bir sebebim olmadı kısacası. Sadece daha bol pijamalarımla uyumak istedim. Kotlarım üzerime oldu ama sanki skinny jeanlar biraz sıktı gibi hissettim en başından beri. Dediğim gibi aslında ilk başlar benim açımdan tamamen psikolojik ‘yaşasın hamileyim karnım çıkıyor’ beynimin en güzel oyunuydu 😍

Mesela bu elbiseyi bir kaç sene önce almıştım, normal bir mağazadan ama göbekle giymek için de gayet uygun.

Evet yavaş yavaş karnınız büyüyor, bunun keyfi ise inanılmaz. Kotlarımın belleri kapanmaya devam etti ama dışarı çıktıktan 1 saat sonra düğmeler açılmaya başlandı. Hemen elbiselere geçiş yaptım ki zaten ara sıra kot giyiyordum. Elbisenin rahatlığı hiç bir şeyde yok. Mevsim henüz çok soğuk değildi uzun kısa tüm elbiselerimi giydim külotlu çorap gereği duymadan.

IMG_20170212_150332_146

Yavaş yavaş kışa geçişle birlikle acaba kotlarım ne durumda dememle minik göbek izin vermedi ve kot arayışına girdim. Tavsiye üzerine H&M kotlarina baktım ama en küçük bedenleri bile bana biraz büyük geldi, yine de 2 tane aldım ileriki aylarda giymek için. Fiyatları ise oldukça uygun bu arada. İstediğim üzerime oturan kotu ise Gebe mağazasında buldum. Beli ayarlı ilk aylar belini epey sıkmam gerekti ama üzerime tam bir tek o oturdu. Fiyatı ise 3-5 tane alayım dursun diyecek kadar ucuz değildi ki zaten 1 tane fazla fazla yeterdi 9 ay için.  Sonra baktım ki kot dışında mağazada bana hitap eden bir tek ürün yok 🙈 Hamile dediğinizde fiyatlar katlaniyor sanki, tıpkı ‘gelin’ dendiğinde fiyatların iki katına çıkması gibi 😜

Minik göbek iyice kendini gösterince H&M den ve Oysho dan tayt aldım.  Enn rahat kış hamile kıyafeti tayt üzeri kazaklar. Herkesin evinde dökümlü rahat kazakları vardır. Miss gibi kış hamişleri tayt ve kazak candır ben çok rahat ettim. Penti’de de hamile tayti var onu da çok sevdim.

IMG_20161213_145112

Gelelim elbiselere, evde mevcut bütün elbiselerim neredeyse hala hepsi oluyor. Hele triko elbiseler normalde de çok severim onları giydim hep. Bedenim değişmedi evdeki elbiselerim hala oluyor 8. ayımızda. Zaten esnek oldukları ve çook sevdiğim göbeğimi belli ettiği için bol bol elbise giyiyorum en rahatı.  Külotlu çorap ise yine Penti, H&M ve Caledonia’dan aldım. Değişik kalınlıklarda elbiselerimin altına rahat rahat giydim.

IMG_20170303_131103_730

Bu elbise mesela Zara yeni sezon, görünce bayıldım göbeğimle giymeye uygun olunca da hemen aldim, göbek gittikten sonra da çok rahat giyebilirim❤

Hamile kıyafeti kısacası sadede kot, tayt ve külotlu çorap aldım.  Onun dışında evdeki kıyafetlerimden hep uydurup birleştirdim. Siz de bunu rahat rahat yapabilirsiniz. Yeni sezondan beğendiğim şeyler ise yine normal mağazalardan alındı hiç hamile elbisesi arayışına girmedim size tavsiyem sizde girmeyin en fazla bir beden büyük deneyip alın kıyafetlerinizi. ‘Hamile kıyafeti’ arayışına boşu boşuna girmeyin.

IMG_20170219_172150_898

Yine yeni sezon triko bir elbise, her hamileye rahat rahat olabilecek tarzda🎈

Doğal olarak vücut büyüyor ve insan ‘acaba kalçalarım çok mu büyüdü’ gibi sorular sorabilir kendine. Onunda çözümü çok kolay, elbisenizin üzerine uzun bir gömlek giyin, kazak giyin daha ne olsun 🤗

IMG_20170224_102747_316

Kolsuz penye elbisemi bu sezonda giyemeyeceğim için üzerine gömlek, ve işte size bir hamile kıyafeti daha 💖

Pijama olarak ise ben Xs ya da S beden giyerdim, beli sıkan hiç bir şey giymediğim için bir iki tane M beden alt aldım yine normal mağazalardan ve onları giyiyorum. T-shirt’ler ise evdekiler hala oluyor ama arada en güzeli kocanızın t-shirt’leri son aylarda😍

8. aydayız 35. hafta ve artık biraz daha şiştim gibi hissediyorum doğal olarak kilo artiyor. Çoraplarım sıkıyor gibi geldi ve yine gittim kocamınkilerden giydim. Çok eğlenceli oluyor bir daha ne zaman yaparım ki ❤

Elbiselerim hala aynı Xs ya da S 🙈 ben çok zayıf hamile kaldım ve 35 hafta itibari ile 11-12 kilo kadar aldım toplamda şuan 52 kilo civarındayım. Size tavsiyem kimseyle karşılaştırmayın kendinizi, herkesin bünyesi farklı. Herkes farklı yaşıyor bu süreci. Sizinle aynı karnımız hangi beden giyiyorsunuz diyen o kadar çok anne adayı var ki, kaç kilosunuz dediğimde benden en az 10-15 kilo fazla söylüyorlar 🙈 o yüzden siz kendinizi kimseyle kıyaslamayın kendinize yakışanı arayın yeter. Gidip deneyin beğendiğiniz elbiseyi olmuyorsa büyük bedenini deneyin. O da olmuyorsa başka model bakın 🤗 Zaten en fazla 9 ay ilk 3 ayi hesaba katmayın bile ✌

IMG_20170301_124306_825

Yine yeni sezon Zara olduça salaş yazın da çok rahat giyebileceğim bir elbise, hamile elbisesi değil 🎈

Hamile iç çamaşırı konusunda ise hiç bir fikrim yok, ben yine normalde giydiklerimi giyiyorum, yine sadece bir kaç beden büyük alın kilo aldıkça. ‘Hamile’ siniz demek illa hamile kıyafeti vesairesi giymeniz gerek demek değil 😍

Abiye elbiselerde de yine aynı şekilde illa hamile kıyafeti aramayın, hamilelere uygun karnınızı sıkmayan model olsun yeter.

IMG_20170308_170255_535

Yine bir hamile kıyafeti değil,  evde mevcut bulunan eski bir elbisem.

Hamileliği yaza gelecek olan canım hamişler bol bol elbise ohh ferah ferah, uzun kısa hangi model isterseniz. Ben yaz hamilesi olsam kot ve tayt bile almazdım sanırım o kadar söylüyorum ❤

Dediğim gibi hamile moduna girip hamile kıyafeti aramayın çünkü hem pahalı hem seçenek çok yok, normal sezon deneyin önce. Yaşadığım en keyifli dönem, bitiyor diye çok üzülüyorum o yüzden kıyafeti hiç sorun etmedim ne giysem mutlu oldum çünkü kendimi bu süreçte çok çok sevdim 😍🙏

IMG_20170305_104534_696

Baby shower elbiselerim de yine hamile elbisesi değil,  herkesin giyebileceği normal elbiseler. Hamile elbisesi aramadığım için elbise bulmak hiç zor olmadı.  Bu pembe elbise bandaj bir elbise oldukça esnek ve göbeğimle giymeye gayet uygundu bayılarak giydim.

Sorularınız varsa hala, seve seve cevaplamak için hazırım.

Zeynep ❤

Yorum bırakın