Zeynep’s Baby Shower­čĹ╝

zbhr

Bir ├žok defa belirtti─čim gibi hamilelik hayat─▒m─▒n en tarifsiz ve her g├╝n├╝ birbirinden de─či┼čik ge├žen en g├╝zel ser├╝veni. Tabi ki zorluklar─▒ da var ama g├╝zelliklerinin yan─▒nda laf─▒ bile olmuyor. Bu ├Âzel d├Ânemi daha da g├╝zel hat─▒rlamak i├žin Baby Shower yapmak istedim, sevdiklerimle beraber g├╝zel bir an─▒ daha biriktirmek ├╝zere..

├ľncelikle yer se├žimiyle ba┼člad─▒ bu s├╝re├ž, akl─▒mda olan yere karar verdikten sonra mekan─▒n ki┼či kapasitesine g├Âre bir davetli listesi belirledik. G├Ânl├╝me g├Âre en yak─▒nlar─▒m 25 ki┼čilik ├žok ┼čeker bir grup olduk ­čĄŚ Be┼č ├žay─▒ olarak d├╝┼č├╝nd├╝k, men├╝ ona g├Âre se├žildi.

─░ki k─▒yafet giydim, i├žimde kalmas─▒n diye her iki be─čendi─čim elbiseyi de giydim. Topuklu ayakkab─▒ 10 dakikal─▒k fotograf s├╝recinde giydim hemen ├ž─▒kard─▒m ­čÖł

Nisan’a uygun olarak bahar konsepti istedim.├çi├žekler, pembeler ve gold hakim olsun istedim. Bence foto─čraflar konu┼čsun ­čśŹ

Kar┼č─▒lama panosu, oyun kartlar─▒ ve el pankartlar─▒n─▒ ise konsepte uygun olarak tasarlattim.

IMG_20170306_173027_378

zeynep9

An─▒ k├Â┼česi olarak ne yapsam diye d├╝┼č├╝n├╝rken akl─▒ma o an her misafirimle instax ile tek tek selfie ├žekip an─▒ panosuna mandallamak geldi, ├Âm├╝r boyu saklayaca─č─▒m bir hat─▒ra olsun istedim Niso┼ča ­čĺľ

DSC_0501

Zeybahar064

├ť├ž farkl─▒ oyun haz─▒rlad─▒k, bir tanesi anne yani benimle ilgili olan sorular, bir di─čeri bebekle ilgili ve sonuncusu ise misafirlerin ├žantalar─▒nda neler oldu─čuyla ilgili ­čśŐ En y├╝ksek puan─▒ al─▒p kazanan 3 ki┼čiye daha ├Ânceden ald─▒─č─▒m hediyeleri verdim. Oyunlar olduk├ža ├žeki┼čmeli ve keyifli ge├žti ­čÖł

 

Zeybahar116

Misafirlerime hediye olarak minik ┼čeker kavanozlar─▒ verdim. Kavanozlar─▒n s├╝slemelerini yine kendim yapt─▒m ­čĺľ

zeybaharrrr

Davetli t├╝m canlar─▒mdan renkli giyinmelerini rica ettim, siyah hari├ž herkes Niso┼č i├žin rengarenk geldi ­čĹ╝

zeynep30

Pastam─▒ yine tamamen sade ve konsepte uygun olarak naked cake istedim, mevsim cicekleriyle s├╝slenmi┼č olarak. Babam─▒z sadece ilk ba┼čta foto─čraf ├žekiminde ve pasta kesilirken oradayd─▒.

zeynep78023

En keyifli anlardan biri de tabiki gelen hediyeleri a├žmakt─▒ ­čśŹ

zeybahar147

33 haftal─▒k Zeynep ÔŁĄ 9 haftal─▒k ─░rem ­čĹş

Foto─čraflar: Merve G├Âza├žan Photography

Video: Kisabifilm

Elbiseler: Pembe, Vnv. Beyaz, La Pudra.

Mekan, Organizasyon: Five O’clock, Beykoz.

Kar┼č─▒lama Panosu, el pankartlari, Oyun kartlar─▒: Parti Z─▒mb─▒rt─▒lar─▒.

Zeynep ÔŁĄ

 

Bir Cevap Yaz─▒n

