Floransa ❤ Biz

Floransa’ya ilk gittiğim de 16 yaşındaydım. İlk gün aşık olmuştum bu şehre. Sanki daha önce burada yaşamış gibi. Aşık olduğum insanla burada evlenmek o günden beri hayalimdi. Evlenemedik ama 1. yıl dönümü için İtalya turunu Floransa’dan başlattık 😊

İlk durak benim en iyi bildiğim Floransa oldu. Aylar öncesinden biletlerimizi aldık otel rezervasyonu yaptırdık. Bahar ayları bence İtalya için çok ideal, yazın çok sıcak olabiliyor.

Birinci yıl dönümü olduğu için fotoğraf çekimi hayalimi Ahmet yine kırmadı 😍 Önce Türkiye’den çok beğendiğim bir kaç fotoğrafçı ile görüştüm. Bir kaçı yurtdışı olduğu için uçuk fiyatlar belirtti, bir tanesi de maillerime çook geç cevap verdiği için elendi. Lokal fotoğrafçı bulmaya karar verdim internetten bir kaç tane buldum. İlk etapta Medis Project’e karar verdim. Çok güzel bir aşk hikayesi olan fotoğrafçı bir karı koca çift. Daha ilk mailde karar verdim. Hem orada yaşayan fotoğrafçılar daha iyi sonuç verir diye düşündüm.

Ponte vecchio manzaralı, hemen yanında minicik harika balkonlu bir otelde kaldık. Fotoğraf çekimi için otelimizde buluştuk akşam üzeri. Geldiğimizden beri güneşli olan hava o akşam üzeri sağnak yağmura döndü 😊 Fotoğrafçılar geldiğinde ise güneş tam olarak açmadı ama en azından yağmur durdu. Sokaklarda gezerken bizce çok romantik ve harika fotoğraflar çıktı. Mini beyaz elbisem ise Ju İstanbul kızlarına ait. Çok içime sindi. Beyaz mini gelinlikle sokakta gezerken fazla ilgi odağı olduk tabi her gören tebrik edip fotoğrafımızı çekti ❤

Ahmet bile bu duruma alıştı bir süre sonra. Bizim için rüya gibi geçen bir kaç saat şahane fotoğraflar ile ölümsüzleşmiş oldu ♥

photos by www.medisproject.com

photos by www.medisproject.com

photos by www.medisproject.com

photos by www.medisproject.com

photos by www.medisproject.comphotos by www.medisproject.com

photos by www.medisproject.com

 

Elbise: Ju İstanbul

Ayakkabı: Zara

 

 

Floransa ❤ Biz” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

